Tubazeynepalin Kızlar doğum nasıl başlıyor anlatır mısınız benim ağrılarım var son 17 gün takvime göre ama sancı mı bebek mi aşağı iniyor noluyor bilmiyoeum illa nişan mı gelmesi lazım veya su mu gelmesi lazım doğum için
gkcnn Tubazeynepalin herkeste farklı oluyor benim suyumun gelmesiyle başladı ama direk sancıyla da başlayabilir
beyzzsenturkk Tubazeynepalin suyumda nişanımda hastanede geldi göbeğim hiç aşağı inmedi farklılık gösterir herkeste aynı olmuyor benim sancılarım baslamıstı öyle uyanıp kalkmıstık hastaneye
Zeyzey1- Hayır şart değil sancı da başlayabilir sık sık gelen ve şiddeti artan sancılarsa gerçek sancıdır
minikavakado ilk doğumum nişan sonra su gelmesiyle başlamıştı daha sonrasında sancım başladı 2. de henüz zamanım var son 40 gün