Kızlar merhaba bugün nst de çok hafif sancım çıktı. Ağrı falan hissetmiyorum ama pazartesi doktora gideceğim ama korkuyorum da. Ya millet doğursam diye uğraşıyo ben de kendimi hep 40a doğru diye alıştırdım. Zaten hemen doğmaz biliyorum da. Sağlıklı gelsinler karmakarışık duygular içindeyim..