Esmanurkarakoc123 Kızlar bsy sormak istiyorum. Erken gebelik testim negatif. Kaset testte silik pozitif. Kafam çok karıştı. Adetim 12 gün geçti. Yarın gidip kan vericm başına böle bsy gelen var mı.??
KarameLLiii Esmanurkarakoc123 bende geçen ay şüphelenmiştim aynı senin gibi erken gebelik testi aldım negatifti 1 hafta sonra kaset test aldım yaptım silik çizgi çıktı doktora gittim kan verdim betam 199du. Belki de vardır olabilir canım ümidini kesme kan ver en kesin sonucu al umarım hamilesindir🌸
Freckles Erken gebelik testi kasetten daha hassas oluyor yani büyük ihtimalle o doğru. Kaset testlerde kuruma çizgisi veya indent çizgisi çıkabiliyor. Gene de bence en kesin yöntem kan verip öğrenmek
Esmanurkarakoc123 Freckles aslında ben de öle düşünüyorum. Ama ecazici kız şey dedi bana eğer erken testte çıkmazsa kaset test yap. Onlar daha sağlıklı dedi. Bende anlamadım. Yoksa bende erken testin daha garanti oldugnu düşünüyorum.
Gumus11 Ben 26 şubatta oldum hala adet olmadım ama testim negatif sabah yaptım Artık ümit yerine endişe sarmaya başladı
Esmanurkarakoc123 Gumus11 benimde son adet tarihine 2 şubat . Adetim gelmesi lazım 12 gün geçti. Bende noldgnu anlamış dglm.
Freckles Esmanurkarakoc123 Daha garanti evet ama doktorlar da çok önermiyorlar erken gebelik testlerini. Bazen hormonal olarak hcg yükselmesi oluyor onu da yakalıyorlar ve yanlış pozitife neden oluyorlar. Kan vermen en sağlıklısı. Sabah sağlık ocağına git bence canım
Esmanurkarakoc123 Kızlar hamileyim 🥰 kan sonucum yarn ckcak ama bugün hem erken test hemde kaset test pozitif ckti. Bitanede 18 aylık oğlum var. İnşallah olcak olanda kız sağlıklı hayırlı bi evlat olsun inşallah çok farklı duygular icindym🥰💕