minikmucizemmmmmm canım şöyle aldırsan bile tekrarlayan bir hastalık olduğunu unutma yani kökten çözümü maalesef yok bazı özeller sırf para için bile böyle diyor diye denildiğini duydum fakat ne kadar doğru bilmiyorum. Benim özeldeki doktorum sezaryen ile bebeği alsam bile kistlere dokunmam çok kan kaybedebilirsin aynı anda iki ameliyata hiç gerek yok zaten alsam bile bu hastalık devam edecek canını yakmaya niyetim yok dedi. Hacettepe üniversitesinde ki profesör takipliydim ben ona gittim tekrarden dedim ben hamileyim sezaryen olsam kistleri alır mısınız oda hayır dedi.
Devlet hastanesinde ki doktora danıştım oda son ana kadar bekleyelim bebeği normal doğum yapmaya çalışırız ama birşeyler ters giderse sezaryene alırım kistlere dokunmam dedi yani ben 3 farklı şehir de 3 farklı doktora danıştım üçü de kistlere dokunmayağını söyledi ama en son gittiğim de özeldeki doktor endometriozis devam eden bir hastalık olduğu için bebeğinin arasını uzun tutmamanı ve ikinciyi 1 yıl sonra en fazla 2 yıl sonra yapmanı tavsiye ederim çünkü regl olmayacağın için çikolata kistleri küçülecek dedi ne kadar doğru bilmiyorum ama maalesef bende iki türden olduğu için sürekli ağrılı bir gebelik yaşıyorum 🤦