Hmervekara ya benim sağdan belimden karnıma doğru sancı diye tabir edebileceğimiz pis pis bir ağrı girdi😄 yaklaşık 1 saat sürdü ama düzensizdi. Ama sadece sağdan, solda hiç ağrı yoktu. Şimdi daha iyi gibi galiba bilemedim ara ara gidip geldiği için. Bebek hareket ediyor bazen de kasılıyor ama sancı 2 taraftanda girmez mi? Sadece sağdan mümkün mü? Gidip gidip geldiği için ayırt edemiyorum şuan ne olduğunu.