mervesu12 Vajinamın alt kısmı,kasığım ve bacaklarımın iç kısmında inanılmaz bir ağrı var ne uzanınca ne oturunca ne pilates topuna oturunca geçiyor canım çok acıyor sanki parçalanıyor gibi hissediyorum napabilirim yardım edin lütfen 🥺 37+4 bebek
yarendogann mervesu12 Canım 40. haftam bende aynı hissediyorum tek çözümümüz şu an ılık duş ve doğum…😢🤍
Ayytacc mervesu12 39+0gunluyuz ayni beni anlatmissin canim agridan oluyorum resmen dogurayim diye dua ediyorum
Hizligonzales mervesu12 dayanilmayacak agriniz varsa bence hemen bi muayene olmaya gidin vaktiniz de gelmis acilma vs olmus olabilir. Benimde alt bolgemde bicak batar gibi agrilarim olmustu sabahtan aksama kadar cektim o agriyi dedim bi terslik var aksam hastaneye gittigimizde acilmam oldugunu soylemislerdi dogum baslamisti yani bence ihmal etmeden gidin en azindan iciniz rahatlasin dogum baslamasi degilse bile.
mervesu12 yarendogann dayanamıyorum senin yine 40. haftan yavrum benim daha 37 neden erken oldu ki bir de özür dileyerek söylüyorum büyük abdestimi yapamıyorum çok canım yanıyor sanki kesmişler gibi orayı neden oluyor olabilir
Eda6 mervesu12 37+4 erken değil ki zamanı gelmiş zaten bu ağrıları yaşamanız normal hatta belki doğum bile başlamış olabilir sabaha kadar geçmezse doktorunuza görünün
mervesu12 Hizligonzales ya şu anda daha iyiyim şöyle ağrım daha hafif ve sadece ayağa kalkınca var dün ki gibi değil bende doktoru aradım sabah bana dün nstde bir şey çıkmadı su veya akıntın olmadıkça gelmene gerek yok ama kendini ve bebek hareketlerini takip et dedi bir de bana magosit diye bir magnezyum ilacı önerdi eşim alıcak onu içeceğim bakalım işe yarayacak mı yavrum eğer bugğn de öyle olursam gün içerisinde kesinlikle hastaneue gideceğim
Hizligonzales mervesu12 bencede git degisik geldi doktorun soyledigide tabi onlar daha iyi bilirde yani her dogum yapanin sancisi olacak suyu gelecek diye bisey yok ki benim sancim sifirdi mesela ama 4cm acilmam vardi yani ayrica suyum da gelmemişti dogum esnasinda patlatmislardi. Sen dedigin gibi kendini dinle bak durumuna gore olmadi gidersin agrin artarsa kotulesirsen
mervesu12 Hizligonzales tamam yavrum o zaman öyle yapayom şu anda çok şükür çok az ağrım var bebek de hareketli
Linameyra mervesu12 magnezyum kullan canım kasılmaları ağrıları hafifletiyor. 36. Haftamda bende de ağrı vardı hatta nst de de çıktı onu kullanınca hafifledi. Magosit kullanıyorum ben
mervesu12 Linameyra bana da magosit yazdı yavrum benim eşim alıcak da akşam içmeye başlayacağım dün nstye girdim hiç sancı çıkmadı
havvanurozbag Ben daha 31. Haftadayım önceden sadece yürüdüğüm yorulduğum zamanlar oluyordu bu acı şimdi hep var öyle dayanılmaz bir şey değil aslında yürürken ve yatarken acıyor genelde bacaklarımı açamıyorum saniyelik acı oluşuyor. Tehlikeli bişey mi gerçekten?
mervesu12 havvanurozbag benim de öyle başlafı 34. haftada sanırım bebek döndüğü için bu kadar ağrı çekiyoruz kuzum yorma kendini dinlen bşr de magnezyum öneriyorlar kullan derim bende bugün başlıyorum
mervesu12 Smlaa yavru o zaman bi doktora gözüksen mi benim kadar mı ağrı çekiyosun ua da aynı yerler mi bende 23. haftalarda ağrı çekiyordum ama çok değil bir de uzanınca geçiyordu büyük ihtimalle magnezyum verir
Hizligonzales Smlaa zamani gelmiş canim korkma bende 38+3 te dogum yaptim cokta fark yok arada 37 den sonra her an gelebilir yani
mervesu12 Ayytacc ayy 🥲 allahım sağlıkla sıhhatle al kucağına inşallah yavrum peki çatı muayenesi can acıtıyor mu ben daha önce hiç alttan muayene olmadım hem utanıyorum hem korkuyorum