Busiko bele ve kasiklara vuruyormus bende daha önce doğum yapmadım ama öyle tarif ediliyor. Adet sancisina benzer bir sanciyms sanırım.
Siz yine de doktorunuzu bir haberdar edin bence durumdan belki açıklığınız vardır sancı yoktur muayene olursunuz bi