anneoluyoruuumm16 Bu hastanede normal doğum yapılmıyormus bilgisi olan var mı. Sadece sezaryan olduğu soyleniyor
happymuti anneoluyoruuumm16 kaç ordan doktorların hepsi bilgisiz ben ilk gebeliğimin kalbi durdu ondan önce Beyhekim gidiyordum kan tahlillerimde toxoplazma pozitifmiş özele gidince öğrenmiştim ama biraz geç kaldık ilaç için sanırım 2 hafta sonra kalbi durdu
Busraemirim Yase27_27 merhaba bende beyhekim hastanesinde dogum yapicam rukiye hanim doktorum sezeryan sonrasi kac gun kaliniyor odalar kac kişilik acaba
meliketinimini Yase27_27 meraba beyhekimde doğum beklerken annem yanımda olabiliyor mu acaba kadın ya? Bide tecrübeli ebe var mı