Sahnedekimadam Neler aldınız ? Nasıl kombinler yapıcaz ?😌 Benim 3,5 elbise dışında olabilecek giysim yok o yüzden mini bir alışveriş yapmam lazım. Alt üst takım, elbise ağırlıklı olarak.. Fikirlerinize ihtiyacım var göbüşlü bedenlerimize linkleyelim hadi🙈
Philal Sahnedekimadam Ben şu an 17 haftalık hamileyim, eylülün ortasında flan doğum yapacağım Allah izin verirse 🤲🏻 1 2 hafta sonra havalar ısınır ve ben doğum yapana kadar soğumaz diye düşünüyorum o yüzden internetten 13 14 tane elbise aldım hepsi böyle uzun göğüsten altı bol çiçekli renkli rahat elbiseler onlarla geçirmeyi düşünüyorum bı süreci. Alt üst kombin yapmak çok zor eşim tayt giymemi istemiyor hamile pantolonu ile de üst ayarlamak istemedim görsel olarak hoşuma gitmediği için böyle bir yol izledim. Birde bu süreçte ayaklarımızın rahatlığı çok önemli onun için beyaZ herşeyle uyacak olan sade kaliteli bir spor ayakkabı aldım ayakkabı seçerken görselliğine bakmadan sade ve rahat oluşuna bakarak aldım bu şekilde devam etmeyi planlıyorum
[silindi] Sahnedekimadam Tarzınızı bilmiyorum ama ben bunları aldım çok rahat yazın giymek için. Çokta şık duruyor. ( görselde ben değilim)☺
Duyulurum Sahnedekimadam ben 2020de hamileydim hiçbir şey alma gereği duymadım kovitte hep evde olduğumuz için, evde de bir şey giymiyordum zaten 😄 bu yaz için birkaç elbise birkaç etek aldım etekleri bol bluzlerle giyerim diye düşündüm (kapaliyim) bir de elbise alırken doğum sonrası da emzirirken giyebileceğim şeyler aldim.
Philal dilay_06 bende yaşadığım yerden kaynaklı biraz daha uzun tercih etmeliydim canım almışım birkaç modeli göndereyim bu tarzda 13 14 tane aldım 
Ndkr [silindi] ah ne güzel kısa elbiseler giyebilecek olmak ben midi bakıyorum hep çünkü göbek çok kaldırıyor önden🤣🤣 hangi marka nerddn aldınız acaba bende bir iki tane almak istiyorum 2 ay var doğuma ama gene de son zamanlarım şık geçsin 😬😬
dilay_06 Philal ilk fotodaki elbisenin koyu yeşilini aldım pazartesi de kızılaydan bakıcam eşimle hoşuma giden bir şey olursa alıcam olmazsa buradan sipariş veririm çok güzellet
Philal dilay_06 benimkilerin hepsi çok güzel geldi ilk resimdeki ürünün ön dekoltesi çok açık duruyor malum bizim memelerde şiştiği için daha açık oluyor ama ben terzide 2 3 parmak kadar dikiş attırdım öyle kullanıyorum eğer açık gelirse yaptırmanı tavsiye edeyim iadeyle değişimle uğraşma bence
Philal dilay_06 bu arada hangi mağaza olduğunu bilmiyorum hatırlamıyorum ana Tunalı hilmi caddesinde mutlaka bulursun diye düşünüyorum. Ben çok Alışveriş yaptım ordan
Philal yasemin1622 çok teşekkür ederim. Suestore sitenin adı instagram üzerinden kolay bulursunuz ordan Alışveriş sitesine geçiş yapabilirsiniz aldığım tüm ürünlerden memnun kaldım iade ve değişim imkanı da var