kbrincehasan Kızlar 11+1 olduk hala midem bulanıyor ne kadar daha devam edecek herkes şimdiye bitmesi lazımdı diyor iştahım da yok 🤦🏼♀️
Saby06 kbrincehasan canım benimde aynı 11+1 deyim sabahları özellikle midem vulaniyo ögürtüp duruyo bide canım isteyipte bişey yiyemiyorum 🫤 kadertaşim😀
Ilosunuz1 kbrincehasan 13+3 hala bulantım devam ediyor sabahları özellikle 🥺 Ama çok şükür kusmam yokyu en başından beri..
Hemsirees55 kbrincehasan aslında mide bulantısı çok güzel bir şey biliyor musunuz onun varlığını hissediyoruz :)
kbrincehasan Saby06 ay vallahi ya yemek yemeyi özledim midem almıyor çok özledim eski iştahımı 🥹🤦🏼♀️😅
annesininpisigi Kişiden kişiye değişiyor o süreç :/ 9 ay midesi bulanıp kusan arkadaşlarım da vardı ya da 4. Aydan sonra bulantısı geçenlerde. Çok kötüysen doktora git istersen mide bulantısı için ilaç veriyorlar. Ben 2 ay ilaçla yaşamıştım
kbrincehasan annesininpisigi ay inşallah geçer ya prilam verdi ama onu da gece içince sabah yataktan kalkamıyorum aşırı halsiz yapıyor beni
Ilosunuz1 kbrincehasan bende onun varlığına kendini hatirlatmasina çok seviniyorum 😂 Çünkü başka belirtim yok çok rahat geçirdim bulantı dışında 🌸
kbrincehasan Hemsirees55 hiç bu açıdan düşünmemiştim birazda böyle bakayım durumu güzelleştirir belki 😅
Sumeyye237 13+1 hız kesmeden devam ediyor. 2 tane bulantı ilacı değiştirdim banamisin demiyor. Günde 2 3 kere kusmazsam kendime gelemiyorum. Bugünde oturdum önceden ne güzel yemek yerdim iştahım vardı diyerekten ağladım 😂😂😂😂
Zehross03 Sumeyye237 aynen 14 bucuk hala devam şuan 7 kere kustum nöbet basladı yani insanın siniri bozuluyo ağlıyor sürekli 😢😢😢
kbrincehasan Zehross03 uf evet ya geçen gün duşta ağzıma su değdi diye kustum resmen sinirlerim bozuldu