Kızlar 30. Haftamdayim isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum kızıma. Sadece tulum eldiven ve şapka şeklinde olsun istiyorum. Abartılı olmayacak şekilde Dantelli ve nakışlı olsun istiyorum. Sayfa önerisine açığım 🙈
Sizler nasıl hastane çıkışı yaptırdınız 🥲💕