Sumeyye237 Kaçıncı haftalar arası yapılıyor. Ben 13+1 im çok mu geciktim. İlk gebeliğim olduğu için bilmediğim için soruyorum
Gulsahcetnnn Sumeyye237 randevu bulabilirsen bu hafta ici net gitmen lazım bende 13+5 dim ama bebek onalrın ultrasona göre hep büyük gözüktüğündeen doktoe 14+3 gördü ve yapmadı mesela..üstten bi baktı ondada salak salak şeyler söyledi