Amine03 Canım 10 gün önce randevu aşıp gittim oraya ilk aldığımda hangi doktor varsa ona almıştım kadın doktora almıştım ama erkek doktor çıktı Akın varlık tı adı çokta memnun kaldım bazı testler istemişti riskli bi hamilelik geçiriyorum ben yarın tekrar gidicam şansıma gene aynı doktora randevu buldum çok güzel ilgileniyor her sorduğun soruya çok güzel cevap veriyor sıkılmadan dinliyor seni tavsiye ederim