Ipekgunes2 bu gece çoğunlukla Cuma doğum yapacak postLar denk geliyor , bende cuma günü sezeryan doğum yapacağım.
Benm gideceğim hastane sezeryan 2 gün yatış yapıyorlar 3. Gün çıkarıyorlar genelde. Ama her hangi bi sorun olmazsa 2.günde çıkarıyorlar ama gittiğiniz hastane bu konuda nasıldır bilmiyorum