sengulmehmet İlk başta sivilce çıktı onlar biraz duruldu derken şimdide yüzümdeki damarların hepsi aynadan baktığımda gözüküyor😫 Kız bebek anneyi çirkin yaparmış dedikleri doğru galiba.Bu yüzüme bir çare var mı ? doğumdan sonra düzelir mi ki?
HazelBaskal sengulmehmet annenin guzelligini alir derler kiz bebek buyuklerimiz😍 gebelikten sonra duzelecektir canim hormonlarla alakali malesef
Esraeker Bütün güzelliğini kızına verdiğin söylenir ama inşallha sağlıklı çok güzel bir kızın olur geçer geçer merak etme şuan ki hormonlarında herşeye etkisi var
EliFurkan Annenin güzelligi bebege gecer derler ☺ benim erkek ama bastan bende çok cirkinlestim 25.haftadan sonra guzellestim, suan 34.haftam bitiyor yine cirkinlesiyorum sanki 😅
Sanemiko Bende çok çirkinleştim yaaa 🙈 kızım olucak nasipse 🙏 Olsun geçici süreçler bunlar cnm, geçecek eski halimize kavuşacağız inşallah 🤗😍