gunes88 evet memnun kaldım korkulacak kadar değil operasyon geçiriyoruz sonuçta ağrılar oluyo ama dayanilmayacak gibi değil ameliyattan sonra en az iki saat uyuşukluk geçmiyor ilk acıları sancıları hissetmiyorsun uyuşukluk geçince de ağrı kesici yapıyorlar anesteziden dolayı sanırım ben baş ve boyun ağrısından rahatsızım