Sevalturgutalp 26 Şubat’ta hasta oldum 2 Mart’ta bitti ve hala hasta olmadım test yapmama rağmen çıkmadı çıkmıyor bu akşam soğan suyuna başlayacağım sonra Innova ovülasyon testine başlamayı düşünüyorum kullanan var mı arkadaşlar
aysenuroztunc Sevalturgutalp ayy hala adet olmadın mı canım 🤦🏼♀️ bilirim çok zor bende 2-3 ay olmadığımı biliyorum kan testi ver istersen hala negatifse tarlusal kullan ve mutlaka adetinin 3. Günü hormonlarına baktır derim ben
sehrengiz_8 Sevalturgutalp minnak kurabiyeler sayfasından mı aldınız ben kullandım kesinlikle güvenilir canım.
Sevalturgutalp aysenuroztunc bütün testleri yaptım düzgün çıktı bu ay niye böyle oldu bilmiyorum korunuyorduk yeni kurmayı bıraktığınız için olabilir mi acaba
Sevalturgutalp sehrengiz_8 trent yoldan isterim canım çok yorumları çok güzeldi hasta oldum ki başlim çok istiyorum
aysenuroztunc Sevalturgutalp evet olabilir aynısı benim de başıma gelmişti sonrada hep öyle devam etti bi süre doktora gittim adetin 3. Günü prolaktin değerim yüksek geldi ilaç başlandı onun için şükür düzeldi adetlerim