Hanımlar bugun tam 30 haftalik gebeyim. 1 ay once hastaneye gittigimde doktor bebeğin ağırlığı 750 gram demişti. Bügün ise tam 1kilo civarında dedi. Ve kafasi buyuk dedi. Netten bakıyorum kilo olayina ortalama bu haftada 1.3 ila 1.5 olmasi gerekiyor diyor. Bu kilosu ve kafa büyüklüğü ile karşılaşan oldumu aranızda