Ysn kullandıktan sonra en az yarım saat 1 saat kalkmayın. Ayağa kalkarsanız hemen geri gelir. Biraz bekleyin vücudunuz ihtiyacı olanı alsın. Sonra kalktığınızda geri gelse de sorun değil ama neden sarı geliyor anlamadım bembeyaz geliyordu bende kireç gibi. İdrarımda bile geliyordu. Normal demişti doktorum. Vücut ihtiyacı olanı alıp kalanı atıyormuş