Doğuma son 80 gün görüyor ama sezaryen olacağım için daha az, devlet mi özel hastanemi arasında sürekli gidip geliyorum medicine hospitalde doğum yapmayı planlıyordum ama çam sakura devlet hastanesinde memnuniyet fazlaymış birde orayı denemeyi düşünüyorum oraya vereceğim ücretle ihtiyaçlarımı alayım diyorum, hoşuma giderse orda doğum yapmayı planlıyorum tecrübeli anneler fikirleriniz neler? İlk doğumum özeldeydi buarada medıcıne hospitalde yine