Kızlar sol elimdeki parmaklarımda yanma var ilk başta üç tanesiydi şuan tamamen elime yayıldı en ufak birşeyde bileğim çıt çıt gidiyo burkuluyor sanki canım yanıyo elimdeki hem yanma hem uyuşma sanki karıncalaşıyor ama böyle alev alıcakmış gibi oluyo yaşayan var mı hiç varsa da ne iyi gelir 33 haftalık hamileyim acıdan yanma hissinden duramıyorum