Yusufii ne açılma ne sancı sıfır açılma ile yatış verildi ilk gebeligimdi suni sancınin dört saati değil son bir saaati cehennem azabı gibiydi çok şükür ki bnm açılmam kolay oldu kimi onlarca saat suni alıyor açılma olmuyor herkes bir olmuyo suni sancinin da sanırım siddetleri dozu farklı misal biraz kndi sancısı olana düşük doz hiç olmayana yüksek doz verildiginden olabilir inan son saati çok berbattı yerlere yapıştım ama o kdr olck bir saat dayanıyor insan doğum anı kolay zor olan sancınin son saati .not olarak Meryem Ana otu kullandım inanarak .suni sancı verilince suya koydum açılmam çabuk ilerledi tavsiye ederim