ysmngny07 Aşılama için gittim. Normal muayeneye gitmedim kendisine. İlk zamanları soğuk bir tavrı vardı ama aşılama aşamalarında baya ilgilendi. Sonrasında görüşmek istediğimde görüştürmediler asistanlar. Gidecek olsam gitmeyi düşünür müyüm, düşündürür açıkçası.
ysmngny07 Özel hastanedeki gibi değil. Geçiştiriyorlar. Öyle aklındaki soru işaretleri önem arz etmiyor onlar için, sonuca bakıyorlar. Sen hayal kırıklığına uğramışsın, üzülmüşsün önemi yok.