Doktorların tecrübelidir ama ilke defa o hastaneye gittiysen bir daha gel diye yapıyorlar diye düşünüyorum artık . Çok saçma 13.16.18 de hep erkek dediler 16 haftalıkken aminoyosentez sıvı verdim orda bile erkek dediler pipisini de gördüm sonra başka özel hastaneye gittim ordaki doktor üç çizgi gördüm kız dedi iki hafta sonra gel netleştirelim dedi tabi ben gitmedim 23 haftalıkken kendi doktoruma gittim tesislerini mi üç çizgi görmüş dedi bu hafta başka özel hastaneye gittim dedim artık bu nederse net olur diye buda bir şey söylemedi artık bayramdan sonra gitcem cinsiyet önemli değil insan bilmek istiyor bide böyle olunca sürekli araştırma içerisinde oluyorsun rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻