Benim ikili testim 1:50 çıkmıştı fakat ultrasonda hiç bir sorun yoktu. Perinatolojiye randevu alıp gittim o da aynı şekilde ultrasonda hiç bir sorun yok dedi ona rağmen yine de nifty testi ile amniyosentezi önerdi. Kesin olan sonucun amniyosentez olduğunu bildiğim için onu yaptırdım şükür bisey çıkmadı. Şuan 32 haftalık olduk. Doktorlar ne kadar da bisey görünmüyor bebekte deseler de kesin bir dille çocuğun sağlıklı doğar demezler. Mutlaka bu testlerden yapmanızı söylerler.