Kızlar hiç yaşamazdım hatta söylemesi ayıp normalde gazım bile pek olmazdı şimdi 14 haftalık hamileyim başından beri sindiremiyorum ne yesem midem zor çalışıyo sürekli gazım var baharatlı yesem rahatsızım sürekli karnım şiş 5 - 6 aylık gibi soda vs tüketiyorum ama yeterli değl benim gibi olan var mı ne yapabilirim