Ben de öyleyim ama doktora gidip ultrasonda görünce bambaşka biri oluyorum hele bu son gitmemizde doktor renkli ultrason açtı Allaaaah sonraki üç gün yedi yirmi dört o fotoğrafa baktım. Fotoğrafa bakacağım diye geç saatlere kadar midem bulana bulana oturdum. 😆
En son eşimle ilk flört dönemlerimizde böyleydim. Onun resimlerine baka baka uyurdum. Şimdi de aynısı 😀
Ama aradan zaman geçince bir dahaki kontrole kadar diniyor hisler sonra yine hamile değil hasta gibi hissetmeye başlıyorum
Aslında bulantılarım kusmalarım kesilse daha çok hissedeceğim gibi ama şu an bedenimin fiziki durumu pek el vermiyor gibime geliyor