28.haftada doktorum bebeğin ters durduğunu bu şekilde norml doğum olmayacağını belirtti bu şekilde bi durumla karşılaşan varmı arkadaşlar aranızda herhangi bir riski felan varmı acaba ters durmasının bebek için ama etrafısdakiler daha erken döner deselerde doktor dönmez dedi