Hilalrumturk Bugün kontrolumuz vardi 2600 kilosu iyi mi sizce doğuma 3 hafta var ne kadar kilo alabilir ki normal mi sizce sizinkiler kaç kilo 35+0
Tanembebek5 Zmrt2208 bana da 32+2 de 2500 dedi 2 hafta ilerdeymiş iri bir bebek erken doğum olabilir dedi doktorum size de öyle bir şey dedi mi? Bana az yememi söyledi 😅
1Mavimavi Hilalrumturk zayıf değil bende aynıyım gayetde kilosu yerinde üzülme sakın Önemli olam kilo değil gelişimi bebeğin organ gelişimi kilosundan daha önemli Doğunca zaten çabucak sütünle mamanla derken büyüyecek
Minisanne12 Hilalrumturk ya cnm öyle düşünme her annenin veya bebeğin gelişimi aynı değildir. Önemli olan sağlıklı doğması. Kıyas yapmak doğru olmaz noyje düşünerek kendini üzme lütfen 💗
Tanembebek5 zaremamysa bana da 32 +3 de gittim 2 hafta ilerde dedi. Erken doğum olabilir iri bir bebek dedi 😢 kilo alamaması için napabilirim bilmiyorum inşallah zamanını bekler 🙏
Badem_gozlum_ Bn şekerden dolayı diğer gebelikte diyet yptm 2945 doğdu doğunca güzel kilo aldı tombiş bı Bebek oldu önemli olan sağlıklı doğması bence hem erkk ve kiz bebeklrn kemik yapısı farklı oldgndn kilosu aynı olmaz.
Busel Hilalrumturk sizinki gayet iyi haftasına göre bile ilerde. Zayıf diye dusunmeyin 37.haftadayim uygulamada bile 2400 2900 arasi diye yazıyor.
Alymus Hilalrumturk bizde aynı şekilde 35de 2640dık 37+3 de 3400 olmuşuz cumartesi 38+3 bakalım kaç olacağız 🤩
Zmrt2208 Tanembebek5 erken doğum demedi ama iri bir bebek sezeryan olabilir dedi yemekle alakalı protein ağırlıklı beslen dedi
Ysmnrn Hilalrumturk benim de o civarlardaydi dr yapisi bu dogunca beslersin dedi. 38e girdim 2800lerde :)
zaremamysa Tanembebek5 olmaz be ya erkn dogum benim de ilki 4500 du 40+ 5 te geldi hem kilolari + - 250 gram oynar