Semraylmz 36+6 olduk bugün. Sabah 6 dan beri geçmeyen bel ağrısı var. Belimin sağ tarafında çok rahatsız etmeyen hafif bi ağrı ve karnımın sağ iç tarafında bi ağrı var. Bebek hareketinide hissediyorum. Doktor randevum yarın sizce bugünde gitmeliyim. Böyle bişey yaşayan var mı?
merDilberAksin Semraylmz bende 36+6 dayım aynı şekilde bel ağrılarım var yürümekte bile zorluk çekiyorum
Naz1905 Semraylmz bizde 37+1 bel agrısı bendede başladı geçen nst grdm bişi çkmadı yarın konrtrolümüz var bakalım🧐
Bulutunannesii Semraylmz normal sayılıyor canım agırlaştgın için bebek büyüdügü için beline artk daha fazla baskı yapıcak zaten
Semraylmz merDilberAksin Doktorumla konuştum sadece tek bi kısımdaysa yani sadece sağ yada sadece sol taraftaysa böbrek şişmesi olabilir dedi. Kontrol zaten yarın ağrın şiddetlenmezse yarın görüşelim dedi. :/
Semraylmz Tugbatatli Evet ya son haftalar zor geçmeye başladı. Karnımdan dolayı rahat yatamıyorum ve kesinlikle dinlenemiyorum
merDilberAksin Semraylmz bence normal artık bel ağrıları doğum yaklaşıyor bişey yoktur Allah’ın izniyle 🙏🏻
Semraylmz Bulutunannesii İlk defa olunca doğuruyorum sandım :) hazırlığım bitmedi daha ev temizliği falan 🤦🏻♀️
Bulutunannesii Semraylmz bence yapma bel agrın başladıysa cok fena oluyo. Bende 36 dayım kilomda fazla. Yardım edecek biri olmadıgı için temizliğimi kendim yapıyorum belim kopuyo inanamazsın😞 yüklenmemeye calış
mucizemizibekliyoruzz Semraylmz eğer 1 saat önceki halinizden daha kötüyseniz doğum belirtisi olabilir nst ye bağlanmanızda fayda var.
Semraylmz mucizemizibekliyoruzz Sabit hafif bi ağrı. Şiddetlenme yok şimdilik. Doktorumda şiddetlenirse gelmemi söyledi.
burcugokhanberkecan tam olarak dun aynisini yasadim 36+5 deim bende dun belim ve kasigim agriodu aksm dayanamadm gttim hastaneye aciklik warmi die bakti ebe snra nstye bagladi sancim cikti nstde snra agrim icin serum taktilar agrm gcmedi dktorumu aradilr oda muayene etti aciklik yok dedi anca gece gecti agrisi suanda iki defa cati mayenesi ypldi die sanirim vajinam agrio yururkn
Semraylmz burcugokhanberkecan Size böbrekle alakalı bişey söylendi mi peki? Sadece sağ tarafım ağrıdığı için doktorum böbrek büyümesi olabilir idrar tahlili yaparız dedi.
Semraylmz Bulutunannesii Eşimden allah razı olsun bana yaptırmaz bişey ama işten gelip uğraştığı için bitmiyo temizlik. Tek olmak aileden uzakta olmak zor gerçekten. Allah hepimize yardım etsin