Rabia07 inmemiş olması seni uzmesın canm benım 1 haftadır inik ama ne sancı var ne baska bırsy dedıgım gıbı ara ara adet sancısı oluyo sadece ve 40. Haftama gırıcem kanala ınmeyıp benden once doğuranlar var doğum oyle bırsey kı anşdrn gelişiyo hersey merdıven cık bol bol socak suda otur ve ilişki tavsıyesınde cok bulunuyorlar