Ozge111 doğunca nasıl alacağız pardon da? Eğer yine düşük vs riskiniz varsa detaylıya kadar bekleyin,ama cinsiyetten sonra araba beşik falan başlayın bence ya. Biz 3.aydan sonra araba beşik büyük şeylerini almıştık cinsiyetten sonra yavaş yavaş başlamıştım kıyafetlere de. Tabi çokta abartmadan almak lazım çünkü boyu uzun olabilir kilo fazla yada az olabilir giydiremeyebiliriz çoğu şeyi🌸