Kızlar merhaba ben henüz doğum hikayemi paylaşamadim erken doğum yapmıştım bir buçuk ayda da kalça ultrasonu var dediler bugün gidip çektirdik sonuç olarak doktor sağ kalçası çok gelişmemiş annesi ama korkma bunlar normal düzelir dedi iki bezi üst üste bağla bir ay sonra tekrar ultrason çektirip kontrole gel dedi benim moralim çok bozuldu acaba başına böyle bişey gelen var mı