FatmanurCo canim bnde bunu merak ediorm 🤗bn bu ay catlatma ignesi kullandm 1hfta snra sncilandm kndi doktorm olmadgi icn bska doktra gttm smdi catlio ddi ve ben 7ksmda olmam gerekrken 5kasmda oldm 2gn kanamaydi 3.ve4.gn lekeydi normalde 5gn sürer 6.gn bnyo yaparim 2.günü doktoruma gttm 3ymrta catlams 1i catlamams 2cmlk bi tane kist olms ddi dogm kntrl hapi vrdi kist icin ilaci 4gn kullandm adetten öncede smdide bulantim var ve kanama bittikten snra adet olackms gbi belim agriyo acaba kistten mi yksa bebekmi yada kist varken hamile kalinirmi