Gumus11 26 şubatta adet oldum o zamandan beri göğüslerim şişti olmam gereken zamanda indi bel kasık ağrım var ama ne pozitif çıktı testte nede adet oldum. Ağlıcam acayip canım sıkıldı bu kadar uzaması normal mı adetin ya
Hayrnnisaors97 Oruç tutuyorsanız belki değişiklik oluyordur zamanın da yada bi ilaç falan kullandıysanız belki de testte çıkmadı kan da çıkacak gebelik bide kan verin olmazsa
Gumus11 Hayrnnisaors97 oruç tutarken aslında tam tersi hep daha erken olmuşumdur. Acilde kan testi yaparlar mı acaba
Smia Stres yaptığınız için gecikiyodur ben normalde günü gününe regl olurdum bebek isterken 2 ay üst üste geciktim stresten sonra 3. Senem bebiş geldi akışına bıraktım başka şeylerle uğraştım film kitap yürüyüş gezi falan