Burcum dlknkc haftasını son adet tarihinize göre hesaplayabilirsiniz. Muhtemelen yarın keseyi de görürsünüz, değeriniz oldukça iyi. Hayırlı olsun.
sehrengiz_8 dlknkc bat tarihimiz sizinle aynı ama galiba benimki geç döllenme benim bugünkü değerim 736 çıktı henüz
crazymommy 2kuzu1anne Bir önceki 7 gün önceki postunda 26 haftalığım diyor haftası artanı gördümde düşeni görmemiştim 😂😂 Iremkasyol52 2kuzu1anne akgul34 sehrengiz_8
akgul34 Beta değerine göre hafta hesaplanmıyor diye biliyorum kuzum doktorum demişti. Son adet tarihinden itibaren hafta sayıyorsun ☺️🌸
ckarabacak crazymommy araştırmacı gazeteci 😂 tespit süper valla doğru diyon bende sen deyince girdim baktm ilaç kullanımına da yazmş
2kuzu1anne ckarabacak crazymommy valla dediğiniz gibi her postta ya ikili rakama düşüyor ya başka birşey çok çelişki var anlam veremedim
sehrengiz_8 crazymommy ya sizle değerlerimiz bir gün arayla aynı çıkmıştı tekrardan Bhcg yaptırdınız mı