Smyyeoruc doktorunuza mutlaka söyleyin gebeliğim de gerşey gayet yolundayken 29 haftalık olduğumda kontrole gittim doktoruma karnım sertleşiyor dedim nst çektirdik sancılarım varmış meğersem hemen yatışım yapıldı ciğer geliştirici oldum önemsemeyip söylemesem ne olurdu düşünmek bile istemiyorum. Umarım herşey yolundadır ama tedbir almakta fayda var 🙏