Emyeminee Selam kızlar kaşıntıdan dolayı acile gittim bugün idrar ve kan tahlilleri istendi ancak çok doluydu sonucu beklemeden döndük e nabızdan baktım BAKTERİ:30 ERİTROSİT:7 çıkmış. Bununla ilgili ilaç kullanan var mı nasıl geçirdiniz?
Tugcedmr_cn Emyeminee doktor tek kullanımlık bir toz veriyor gece yatmadan içiyorsunuz sabaha kadar tuvalete çıkmayıp sabah küçük tuvaletle atıyorsunuz galiba bana o tozdan verdi en azından baya azalmıştı enfeksiyon
Babysgt Emyeminee doktora gittiniz mi sonuç ne oldu benimde bakteri 40 diğeri 4 lokosit 15 çıktı daha doktora gösteremedim
Hazalyilmazz Bana akıntıdan kaynaklı demişti, bol bol su iç ve fitil kullan dedi. Antibiyotik gerek duymadı