Arzum_aktn0 37 haftalık hamileyim. Karnımı kaşırken göbek deliğimin 2 3 cm e kadar hissetmediğimi fark ettim. Yani göbek deliğimin etrafını kaşırken o bolgeyi hissetmiyorum. Normal birşey mi bu??