Asel1211 Ben kullanamıyorum aşırı mide bulantısı yapıyor bende içtiğim gün sürekli kusuyorum normalde midem bulanıyor ama onunla bilirlikte daha da artıyor zararı olur mu kullanmam zorunlu mu
Nnanaa Asel1211 bebeğin sinir sisteminin gelişimi için önemli. günlük 400 mcg folik asit alınması gerek gebelikte bunu yediklerinizle karşılamanız mümkün değil. Bulantı hapı kullanın 😕
xbebegimx Asel1211 ben folbiol kullaniyorum o da cok bulanti yapiyr 2 haftam kaldi doktor biraktirir insallah. İcmezsek de olmaz bebegin omurilik gelisimi icin cok onemli
Limeekce Asel1211 merhaba prilam kullanabilirsin mide bulantısı için çok iyi geliyor folik asiti bırakmanı sana önermem
Tusse18 Benimde çok bulantım var bende folikten şüpheleniyordum bu aralar hatta yarın içmeyip deneyecektim bulantıyı ama şimdi prilam içtim çok bulanıyor dayanamıyorum
mnli xbebegimx bana eczacı folbiol vermişti ancak dozu yüksek diye doktorum onu sakın içme önermiyoruz dedi 4 e bölüp içebilirsiniz falan diye okumuştum ama küçücük hap nasıl bölüncek
Limeekce Asel1211 prospektüsünde yazıyordu aslında günde 4 adet içebilirsin grce 2 sabah 1( öğlen veya akşam 1 ) paranteze aldığım ksımda hangisi doğru hatırlamıyorum
Merve2016 Diğer iki hamileliğimde de icemedim bunda da içemiyorum içince kusuyorum bir işe yaramıyor zaten ne kan ilacı ne vitamin hiç birşey içmiyorum
Nnanaa Asel1211 hayır tam tersi zofer daha etkili acile bulantı şikayeti ile gidibce de onu veriyorlar serum ile
xbebegimx mnli biraz zor. Bnde mtfr genimde pihtilasma oldugu icin perinatolog bunu verdi baskasini da kullanma dedi zor cozuluyomus galiba bnde 😕