Aspenya44 Ygmr_123 bende çok kasiniyodum.bana da zyrtec hap verdi doktor . Kullanıyorum çok şükür iyiyim . Uyuyamıyorum geceleri ağlıyordum bacak kasintisindan
Aytensezgin Ygmr_123 lütfen ihmal etmeyin ben kolestaz sebebiyle 35. Haftada erken doğum yaptım 17 martta allah o hastalığı kimseye vermesin. Lütfen değerlerinize baktırın anne bebek ölümüne bile sebep olabiliyor biz ucundan döndük
Minikcivcic Ygmr_123 benim göbeğim başta olmak üzere üst bacaklarım yani baldırlarım ve kalça tarafım aşırı kasiniyordu. Başka bir yerimde yoktu kaşıntı.
Elektron Gebelikte oluşan kaşıntıya kolestaz deniliyor.nedeni karaciğer enzimlerinin yüksek olması. Doktora gitmek gerekli.benim gebeligimde gece kasintiyla uyanıp her yerimi kasiyordum.ayak parmak araları bile.acil şifalar diliyorum
Ygmr_123 Elektron pazartesi günü randevum var zaten gidecem inşallah o dediğiniz değildir basit bir alerji dir
tatliheyecanim02 Minikcivcic 16 haftalığım bende aynı şekil kaşınıyorum goguslerim gobegim üst bacaklarım kollarım kalcam artık yara içinde kaldım sebebi ne acaba doktor kontrolume daha 1 hafta var napicam bilmiyorum
Ygmr_123 tatliheyecanim02 geçmiş olsun canım benim valla bende kasinmaktan bir hal oldum Rabbim bebeklerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin benim de pazartesi randevum
gokturkmom Ygmr_123 32.haftada benim göbeğimde kaşıntı vardı çatlak kaşıntısı diye düşündüm önemsemedim çok daha sonra bütün vücuduma yayıldı bacaklarıma kollarıma vs cildiyeye yönlendirildim uyuz denildi tedaviye başladık çok şükür bugün daha iyiyim üç gün oluyor eğer kaşıntı ile beraber kabarma olursa cildiyeye gidin derim ben
Ygmr_123 gokturkmom ayy evet dün gece kabarcıklar oluştu bacağımda gittim duşa girdim biraz hafifledi pazartesi gidecem
gokturkmom Ygmr_123 salgın varmış ben kimseyle temas etmediğim halde nasıl oldu anlamadim kaşıdıkca yara oluyordu
gokturkmom Ygmr_123 inşallah seninki daha basit bir şeydir uyuz değildir bende hiç evden çıkmadım kimseyle temas etmedim eşimde yok bende çıktı işte ama gece uykusu falan yok kaşıntıdan ya neyse ki krem falan verdi oda geç etki ediyor bugün üçüncü gün biraz azalmış çok şükür