Ben daha 28. Haftadayim, benim de ağrıyor aynı bölge, yürürken canim yanıyor et kırmış gibi. Sağıma soluma dönmek işkence 😪 bi de genelde sol tarafıma yatıyorum, sol kalçam, belim çürüdü resmen. Yine de buna şükür, cok istedim ve bekledim ben miniklerimi, tüpbebek tedavisi ile ikiz gebelik elde ettik çok şükür 🙏 onlar saglikla ve zamanında gelsinler de ben razıyım 🙏 hepimiz de saglikla kucağımıza alalim inşallah 💝