Simdi benim 2. Gebeligim ilk gebeligim sezeryan oldu acilmam yoktu vs. Diye. Mecburen 2. De sezeryan olcak doktorum 39. Hafta gibi aliriz dedi. Ama hani oldu ki cocuk erken gelmek istedi ne biliyim sancilandim ettm acilmam olur mu olursa nolur yani ilk gebeligimde masallah tas gibi agrisiz gecti son ana kadar bu gebeligimde surekli bi rahim agrisi makat agrisi falan var zorlu geciyor 26. Haftadayim henuz aklima takildi