ftm_20 bende tam 37 haftalığım doğum pozisyonunda Şuan ama rahim biraz üstünde duruyor kafası yani kanal içinde değil galiba. Açılmam olsaydı yatış verecekti düzenli sancılarım olduğu için. Kendimi fazla kastım galiba kanama o yüzden olmış olabilir. Nişan mı acaba dedim bi an ama bilmiyorum