Evet bu platformda baya alakasız bir soru olabilir ama her yerde farklı bir tarif gördüğüm için sormak istiyorum,daha önce içli köfte hiç yapmadım birkaç hafta önce bir komşum yapılmış getirdi o an pişirmeyeceğim için buzluğa attım, şimdi pişirmek istediğimde buzluktan alıp tamamen cozdurmem mi lazım yoksa cozdurmeden direk yağa mı atmam lazım