Özellikle diyabeti olanlar yazabilir mi gebelik şekeri değil de diyabet
Eve şeker ölçüm aleti aldım bir kez hastane de açlık 125 cuktı aklıma takıldı sonra açlık tokluk verdim normal çıktı bende eve şeker cihazı aldım 1 hafta falan ölçtüm açlık tokluk diyabet için 2 saat tokluk baktım 120 114 yani noemal cıktı açlıktan hep normal çıktı bugün tokluk bir kaç kez ölçtüm 150 civarı cıktı gündüz normaldi soracagım şu ki diyabetim olsa Boyle mi çıkardı hep normal çıkıp bir gün normal dışı çıkma durumu olur muydu
Ha1bc 5 cıkmıştı