Burcum12 11 haftalık hamileyim akşamları ağızda acılık hissi oluşuyor sizde de var mıydı bu durum varsa nasıl geçer var mı fikri olan
mahperii o acılık hissi benim 4+5 de falan başlayıp 1 hafta max seviyede sürdü ama sonra geçti şükür. Gerçekten kötüydü