Doktorum 14. Haftada erkek dedi bugün (19+3) biz bebeğe kız demiştik dimi dedi şok oldum sonra yok göstermiyo erkek dediysem erkektir dedi ama kafam çok karıştı. 3 hafta sonra detaylıya gidicem o zamana kadar içim içimi yicek böyle bir durumla karşılaşan var mı ?