gelartkk doktoruma sormuştum en son gittigimde randevu alamazsam ne yapayım dıye sabah erkenden gelirsen ilk 20 kişiyi alıyoruz kota dolmadan burda olman gerek demişti. Sabah 7 bcukta gittim aldım randevusuz Bi sekilde baktılar hemn gdip sıra al zaten cagırıyorlar sıra numarasına gore. Randevu alamadım dersin girişini yaparlar