Merhaba kızlar.33+2 haftalik hamileyim.Ve ilk hamileliğim. Kasılmanın kasıklarda hafif sancımsı şeklinde olduğunu düşünüyordum.Taki bugün bir komşum karnin şişiyormu geriliyormu rahatsız ediyormu bunlar oluyorsa kasilmalarin baslamis doğuma hazirlaniyor vücudun dedi. Evet bunlar oluyor ancak ben bunlari bebegin hareketine bagliyordum.O içeride hareket ettikce karnim geriliyor sisiyor yolda yurumekte zorlaniyorum kasıklarima baski yapiyordu.Oturmakta nefes almakta güçlük çekiyorum. Benim bilgilerimmi yalniş yoksa komşumun dediğimi.Bunu diyen komşum 3 çocuk annesi.